Trevligt häng och prima man!

Mycket mysig dag! Vi fick härligt besök av Pilliluttan och Emblis! Mötet var tänkt som en liten fika, men slutade 5 timmar senare efter lunch, centrum besök och fruktsallad! Det var så trevligt och nu längtar jag ännu mer efter Levis som tittar ut i November! Ska bli så spännande att få träffa honom och se vad han är för en filur!

Sen kom min fantastiska man hem. Jag har tur. Jag har verkligen, verkligen super tur som träffat denna fabulösa man. Jag fick inte bara Thaimat. Jag fick dessa! :



Nu ska snart lillan nattas och sedan blir det vuxentid i soffan.

Tack för idag och Slut för idag!



Jag är snäll idag Pillan. Därför drar jag nu uppmärksamheten till Levis istället! =)



Stella bara sitter där och undrar vad alla vi kackelhöns sysslar med...



Våra stora hjärtan. Tänk vad tiden går! Vi börjar bli gamla Pernillis!



Allmänt | |
#1 - - Pernillis:

Hahaha! Tackar för att mitt lilla face fick utebli!Blev det Purn Thai ändå?? Fuskisar!

Och jag säger som alltid. Att det e så märkligt att alla andra, i det här fallet våra barn, blir bara större och äldre hela tiden, men JAG, jag e ju som jag alltid varit! Vad det e för ålder, det har jag inte den blekaste om, men det är inte mer än för 10 år sen iaf ;) Tack för en mkt bra dag! LÖV JU!

Upp