uppsamling i snabeldrakens mage.

Tjenis!

Jag har nu legat på mage i varje rum i huset och plockat upp dessa små härliga legobitar som har en förmåga att sprida sig som sand i vinden.. Nu ska jag dra fram dammsugaren och fånga alla små "råttor" som lyckats bygga bo lite här och var i vår bostad..

Idag ville Prinsen bli hämtad innan mellis på skolan, så jag tror jag ska överraska honom med våfflor till mellanmål när han kommer hem.. Det tycker jag är riktig vardagslyx.
Stellan fick smaka pasta och kyckling till lunch och detta uppskattades tror jag. Svårt att avgöra ibland. Men hon svalde i alla fall...=)

Nej, mot städskåpet och förklädet. Nu ska här saneras!

//J

PS: Fick lite fina kort från vår tripp till Dalarna i somras av Big C. Lägger ut ett par..=)

  

 



  





 

Ciao!




Allmänt | |
#1 - - Cat S:

oh så skoj, den där banan har jag med åkt med min jocke.... men vi flög av, jag tyckte inte det var lika skoj som han.... :)

Upp