DopBevis

Åh, vilken härlig helg! Lördagen blev verkligen lyckad och det var så kul att så många kunde komma! Eftersom jag mest sprang omkring och minglade, så blev det inte så många kort med vår kamera, men jag hoppas att få lite kort mailade från mig bästa svåger.



Mormor, Stella och Moster Maja.



Världens bästa Gudmor!



Glad flicka!



Världens bästa pappa och syster



Man får bra utsikt från "morbror-kusin"-Christians famn..=)



Bästaste Nils och Cattis.





Skönsång av Cattis. Med mycket fint komp av "bandet"-Tobias.



Mina fina flickor!



Glada gäster



Vi fick plats! =)



Stella var verkligen toppen-snäll hela dagen! Hon var inte arg en endaste gång på hela dagen och njöt i fulla drag av att få stå i centrum..=)

Med mig hem till Åkersberga, tog jag alla mina flickor (och Thias!). Vi tittade på Zlatan, åt thaimat och öppnade alla superfina presenter som Stella fick! Tusen tack alla!
Av Mr`J fina syster Sofia fick vi en tavla. Det var svårt att inte bli rörd, när Jonas öppnade paketet och fick se det här..



Hon har själv ritat den efter ett kort som hon tagit när Stellan var "nykläckt". Visst är hon duktig! Den kommer hänga fint i Stellan rum för alltid.

Ska uppdatera om mer presenter lite senare, eftersom det lilla dop-barnet nu tycker att det är dags för mat..=)

KRAM

Allmänt | |
Upp