bla bla bla..

Körkortsteori. Jag säger då det. Jag sitter här hemma och gör ett data-test. Jag får underkänt varje gång. Trafiksituationsfrågorna tar jag alla rätt på. skyltar och lagar också. Men när det kommer till "Vilka ämnen påverkar nervsystemet" eller "Hur många oskyddade trafikanter skadades under 2005" så faller jag. Även alla dessa bromssträckor är onaturligt kluriga att komma ihåg.. Mitt huvud exploderar snart! Mitt i allt detta körkortsplugg planeras det köksbygge, semesterplanering mm. En intensivkurs utan hungriga barn eller ostädat hus skulle sitta fint!
Nej, tillbaks in i dimman en stund. Sedan bär det av mot Mörby och ännu en lektion. Ikväll är det dags för teori igen. Denna gång ska vi lära oss om "maxlast", "tjänstevikter", "vilkolyckor" och annat spännande.. wiii..=/

Pussen så länge!



Snart ska jag byta den här platsen..



Mot den här!!

Allmänt | |
Upp