Hit och Dit

Förlåt fina ni. Men dagen har gått i ett! Allt från nintendo-turnering, husläkarbesök, körlektion och matlagning.
Stellan hade närmare 40 grader även idag på dagen, så jag fick en jourtid nere hos husläkarna. Lilla söta fick stick i fingret, kisspåse och tops i halsen. Sköterskan ligger nu INTE på Stellas favoritlista..

Körningen gick fabulöst och Mia min härliha lärare var mycket stolt sa hon. Då blir jag stolt också! Inte så långt kvar nu. Pirrigt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och äntligen få somna. Har längtat hela dagen! Och hörrni! I morgon fyller jag hela 28 år! Jag vet att det kan vara svårt att förstå, eftersom jag fortfarande ser ut som 20, men det är sant.. Och bästaste Lisinen är hemma från den gröna ön! Det kommer att bli en toppen helg!

PUSS

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

GRATTTIIIISSSS!!! Puss & kram

Upp