Med en enkel tulipan!

Så var man lastgammal. Men vad gör det? Jag har det ju rätt bra! (som jag och min profet kompis Pilliluttan brukar säga..)
Jonas frågade mig igår om jag ville att lilla familjen skulle gå upp i gryningen och sjunga vid min säng idag. Jag tänkte i ungefär en halv sekund. NEJ! Jag vill soooova! Och jag tror minsann att mina söta barn gick ihop och gav mig min önskan! klockan nio slog dom upp sina vackra blå.
(Ett förtydligande som bara Miss C förstår: BLÅÅÅÅÅ..)=)
Är det inte vackert av dom!? Blev väldigt rörd i alla fall!
Stellas feber låg nu bara på 37,9. Så nu håller vi alla tummar att den försvinner helt!
Pratade nyss med Lisisnen! Åh, det är så härligt att hon ä hemma. Även om det bara är två-tre dagar, så är det fabulöst. Känns varje gång som att man nyss träffades och det känns bra tycker jag.
Nu ska jag göra iordning oss för att snart gå till centrumet och köpa fika. Efter allt bakande i Mars är jag helt slut bara vid tanken på smält smör, elvisp och ugnsgrader. Idag fuskar jag.

Puss på er!

PS: Eftersom mina barn får ett "minnes-kollage" så ska jag själv självklart få ett också! Men det gör jag lite senare! Kan ju bli spännande att se sitt eget förfall...=)

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Grattis sötnos =)

Upp