Påsar, teori och snö!

Stellan har sovit som en prinsessa väldigt många nätter i rad. Men inte inatt. Mellan 02-03:30 fick man vara vaken. Det sätter sina spår kan jag lova. Speciellt under ögonen. Nu har jag fått henne att somna om och då tänkte jag passa på att göra ett distanteoritest på nätet. (Ja, jag pratar om körkortsteori. Vad annars..=)) Men då funkar inte hemsidan! Så jädrans typiskt! Nu får man väl titta i boken istället. Inte lika spännande.

Ni vet ju att när mina ungar fyllt år har dom fått ett litet "bild-collage". Det ska ju självklart jag också få! Men det kommer lite senare. Nu ska jag dricka kaffe.

Har ni hört att det ska komma massvis med snö i morgon?!! På riktigheten så vet jag inte om jag klarar av det. Jag kan ta mycket, men mer snö tror jag får bägaren att rinna över.. CRAP!

Allmänt | |
Upp