Tisdag

Tisdag var det här! Körningen igår var utmattande på ett bra sätt. Mia pressade mig verkligen och jag var helt slut när lektionen var slut. Då åkte jag direkt till körskolan och satt där och pluggade "pärmar" i tre timmar. Jag är verkligen helt genomusel på "fordonskännedom". Måste jag verkligen veta vilka ämnen som ska fyllas på i dom där små hålen i motorn? Antagligen. Det kan ju bli lite knasigt annars. Men när jag sitter där och får en massa bilder på en massa lock i motorn och frågorna lyder ungefär såhär: Vad ska du fylla i den här? När ska du fylla i den här? Hur vet du om du måste fylla i den här? Det spelar ingen roll hur många gånger jag läser. Jag lär mig inte! Typiskt! Men första pärmen jag gjorde fick jag bara 3 fel på! Så vissa delar rockar jag på! =)

Idag är Prinsen ledig eftersom skolan har studiedag. Han får leka med grannpojken så länge jag kör vid 13-tiden. Det blir finfint!

Tänk att huvudet är så fullt av körning nu, att ni inte kan få roligare information. Sorry för det. Men snart ska jag inte trötta ut er med det längre. Då ska jag börja använda kameran igen också! =)

Puss och Kram
Allmänt | |
Upp