Fredag

Okej. att jobba och blogga var inte det enklaste. Har dessutom jobbat två kvällspass den här veckan, så då blit tiden knapp..
Första veckan har varit tuff. Fortfarande sjuk och stressigt arbetstempo. Mycket att ta in igen efter 1½ års frånvaro. Men det blir nog bra ska ni se.
Idag är det begravning. Kommer bli en tung och jobbig upplevelse, men samtidigt tror jag att det kommer att bli väldigt vackert.
I morgon ska jag och Miss C sälja skrot på Täby Galopp! Om vädret samarbetar såklart. Känns sådär att stå fem timmar i ösregn. Så saknar ni lite skrot hemma så som: Böcker, väskor, skor och annat, så titta förbi vettja! Garanterat prisvänligt! =)

Nu ska jag och Stellan äta lite frukost och kramas. Jag var ju så omedvetet elak och smittade henne med min förkylning från helvetet. Jag hoppas att hon blir frisk tills på Måndag och första dagen på Förskolan!

KRAM
Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Ja ush begravning är aldrig kul.. vem har gått bort? kRAM

Upp