MÅNDAGSÄVENTYR!

Vilken händelserik dag hörrni! Den startade med en lite små nervös och laddat 7-åring som gick på sitt första upprop i Klass 1 MI i Söraskolan! Han skötte sig exemplariskt och fick en fin bänk precis längst fram, (hurra! tycker mamma, sådär kanske Prinsen anser..) En kritask full med vackra kritor, en skrivbok och sudd. Efter uppropet blev det rulltårta på gården tillsammans med ca 7000 andra skolbarn.
Efter det var det dags för Stellans första dag på förskolan! Hon fullkomligt älskade det! Fast jag förstår inte riktigt hur hon ska bli sådär väluppfostrad som de andra barnen. Stella ville inte alls sitta still i samlingen. Stella ville inte alls sitta still vid matbordet. Stella ville inte alls sova på madrassen. Men det löser sig nog!
Efter barnens små äventyr var det dags för mig. Kan inte riktigt gå in på deatljer än, men jag kan ju säga att det gick bra i alla fall! Jag är jätte glad och suuuper nöjd!
Nu ska vi titta in Fångarna på Fortet och fira lite!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Men hallåååå nu får du berätta ju! Nyfiken blir man! Vilken avdelning har Stellis börjat på?

#2 - - Jessica:

Vad roligt!! Söra är en av de skolor som jag vikarierar på ibland (årskurs 1-9).. då kanske jag får ha Sebbe någon dag :-)



Vem är hans klassföreståndare?

#3 - - Julia:

Vad kul Jessica! Vore ju hur kul som helst att bli mött av dig i dörren på morgonkvisten! =)

Hans fröken heter Caroline och jag tror att hon är ny på huset.. Dock verkar hon trevlig och bra!

Tezzi: Stellan går på Myran! Och jag väntar lite grann innan jag berättar om äventyret! =)

#4 - - Tezzi:

Ok! Vad kul, ja där e det jättegulliga fröknar.. Nova gick ju på Nyckelpigan men var en del på Myran då hon var där ibland tidiga mornar och sena eftermiddagar... :)

Upp