TISDAG

Hemma efter arbetsdagen. Trött i benen och i huvudet. Så jag ska nog gå och sova nu.
Ville bara uppdatera er om att Stella stortrivs på förskolan och idag när Jonas inte var med hela tiden, var hon lika nöjd i alla fall. Hon sov till och med på madrassen tillsammans med de andra barnen! Andra dagen på dagis! Det är inte illa pinkat unga fröken! Känner mig jätte nöjd med fröknarna och det verkar verkligen vara en mysig liten grupp med härliga ungar. I morgon ska vi bara vara med på samlingen, sen får vi gå hem. Jag gissar att både jag och Jonas kommer stå i köksfönstret och spana..=)
Prinskorven verkar trivas bra i skolan och det gör mig så glad och lycklig. Idag hade han gymnastik för första gången! Blev så glad när jag hörde att de ska ha gympa i lite mindre grupper, TVÅ gånger i veckan! Jag kan lova att min lill-pys har bra mycket spring i benen som är i behov av gymping! =) Dessutom är han anmält till Tennisskola i höst! Jag har hört att man kan tjäna mycket pengar på den om man är duktig...;)

Nej, sängen var det.

Kram på er och en EXTRA stor kram till Fina Lina som förlorade sin finaste hund Frasse igår. Livet är verkligen orättvist ibland.

Allmänt | |
Upp