Det börjar ta sig.. Jag kan ju erkänna att...

img_9241 (MMS)

Det börjar ta sig.. Jag kan ju erkänna att jag tagit mig lite vatten över huvudet.. Men med en massa glasyr och godis på är det ingen som kommer tänka att det är vingligt, snett men otroligt charmigt! :)

Allmänt | |
#1 - - Anna/Rackarungara:

GRATTS, du vann ett förklädet i min julkalnder. Jag kommer att publicera ditt namn kl 18:30 idag. Skicka mig din adress [[email protected]] så kommer ett grönt förkläde till Stella på posten.

Kram Anna

#2 - - Elin:

Ehhhh hur tjusigt va inte detta!!

Då skulle du se vårat apfula och snea pepparkakshus :/

#3 - - cataLina:

Oh så duktig du är! =) Ser även att du vunnit på rackarungar :) grattis!

#4 - - Jessica:

hej!



Har blogghoppat och hamnat hos dig, eller har egentligen bara klickar på Cattans blogglista :-)



Fint hus!



Ser att du har två små, förmodligen skulle du gilla House of Lola till både dina juveler och dig själv! Vet du vilka vi är? Om inte, vardagsfin och kryp-upp-i-soffan-sköna kläder för vuxen och unge! :-9 Just nu har vi julkalender, maila mig gärna om du vill hamna på maillistan för den!



Allt gott!

Jessica

[email protected]

#5 - - Erlendhelen:

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Upp