Guldgruva!

Jag har hittat en plats som påminner om paradiset. Jag öppnar dörren och fullkomligt svävar på små rosa moln under tiden jag befinner mig där. Platsen kallas även RACKARUNGAR och är en söt, liten barnbutik med en härlig blandning av nytt och gammalt. Priserna är toppen, personalen ännu mer toppen och sortimentet är urgulligt!



Idag blev det en söt klänning och ett lucia-nattlinne till Stella.

När jag efter besöket skulle kolla in deras hemsida, fanns där även en blogg med tillhörande jul-tävling!
Det gillar vi!

Så gå in och titta om ni vill:
www.rackarungar.se



Så här inspirerande och mysigt (??) såg det ut utanför mitt jobb idag..  Det finns ju vackrare väder. och varmare!
Men jag tycker ändå att det ska vara snö i December så jag ska inte gnälla nu.
Det gör jag i Januari-Februari istället.

Nu ska det jobbas lite!

Allmänt | |
#1 - - Anna/Rackarungara:

Vi bugar och bockar och tackat för alla fina ord! Tack. Tack. Tack.

Kram Anna

Upp