Sådärja. Förlåt att det blivit bara bilder...

img_0372 (MMS)

Sådärja. Förlåt att det blivit bara bilder och nästan ingen text den senaste tiden. Men ibland tycker jag att en bild förklarar mer än ord.. :) Nu sover Stella som en stock. Hon har varit både en ängel och djävul på samma gång. Hon VÄGRADE öppna sina egna paket utan skulle bara ha Sebbes. Tårarna sprutade och hon vrålade: MIN!! Hon är vansinnigt envis just nu och idag har hon åkt till "skrik-platsen"(en plats där man får sitta och skrika av sig tills man kan uppföra sig)  flera gånger.. Det fungerar faktiskt, men man blir lite trött i öronen. :) Sebbe och Moster Maja ligger nere i källaren och tittar på film och äter smågodis medans jag och mamma väntar på "morden i Sandhamn" . Det har varit en fin dag och imorgon bitti åker vi hemåt igen. Ska bli härligt att kramas med mannen igen! Kram!

Allmänt | |
#1 - - Janina:

Hejssan!

Visst är dt skönt med jul?

Det tycker jag! (:

God Jul / Janina från tresystrarnaijeans!

#2 - - ELLEN:

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

#3 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#4 - - Cass:

Kolla in min stora bloppis !! :)

#5 - - Martin The Edge:

Hej!



Vad händer på bloggen just nu?



Jo: Fototävling för hundägare



Veckans blogg julspecial där man kan vinna länkning & gästinlägg.



Önskar dig för övrigt en fortsatt härlig kväll!

Upp