TISDAG

Tänk att en tisdag kan kännas som en fredag! Det gillar jag! Kanske inte i morgon bitti dock.. För ikväll ska det bli julbord med jobbet! Vi ska till Vaxholms Kastell och äta en massa god julmat och efter en förhoppningsvis rolig och härlig kväll ska jag sova hos Miss C! Även om Miss C antagligen ligger och sover när jag kommer dit, så är det så härligt med ”sova-över” kvällar! Och det bästa är att det bara tar 6 minuter med tunnelbanan till jobbet i morgon bitti! Great!

Idag är det även 1 vecka kvar tills jag och barnen åker till Mamma i Vadstena. Sebbe ser mest fram emot att leka kurragömma i det stora huset! Det finns så fasligt många små gömmor att krypa in i, så det är inte så lätt att hitta honom kan jag lova.. Stella däremot hittar man lätt. Hon står alltid i hissen.

Det här gången ska jag även ta med en full-laddat kamera så jag kan visa er den fina boningen!

Nu: LUNCH! =)

Allmänt | |
Upp