En helt ny väääärld...=)

Godmorgon gott folk!

Satt och läste igenom lite tidigare inlägg och hur stavar jag egentligen? Inte en bokstav rätt i vissa meningar! Man skulle nästan kunna tro att jag går och smygsmuttar rödtjut på dagarna.. Men så är självklart inte fallet! =)
Den senaste tiden tycker jag att Stellan har "bökat" ovanligt mycket på nätterna och att jag på grund av detta knatat runt i en egen liten bubbla. Men inatt vaknade hon endast vid halv ett och slukade en flaska välling och sedan igen vid fem, så jag känner mig mycket piggare idag! Det tackar vi för!
Prinsen är lämnad i skolan och Stellan har fått i sig gröt och nu somnat om. Själv ska jag knåpa ihop en inköpslista. Måste släpa mig till centrum i det härliga och barnvagnsbekväma vädret för att handla lite innan jag ska till öppna förskolan och sedan hämta Sebbe och sedan till BVC för 10-månadersbesikting av Stellan. Låter väl spännande! =)
Kameran har inte haft några batterier den senaste tiden, men ska få ändan ur vagnen och ladda på det idag så jag kan fota mina små odjur! ;-)

Trevlig dag!

Allmänt | |
Upp