JULIA-dagen

Tjoflöjt!
Idag är det en vilande dag. Stellan har inte haft ont i magen på jätte länge, men igår/natt small det till igen. Hon har absolut inte legat och gråtit hela natten, men KNÖLAT! Det hela slutade med att jag sov flera timmar nere på soffan. Det var inte riktigt min plan, men jag totalslocknade. Var en aning öm i kroppen när jag vaknade..=) Ingen höjdare att sitta och sova..
Känner mig i allmänhet ganska trött nu för tiden. Går mer än gärna och lägger mig vid åtta på kvällen och ögonlocken är som betong när klockan ringer.. Men jag antar att det är årstiden. Jag har alltif föraktat Januari och Februari. Meningslösa månader enligt mitt tycke. Skulle mer än gärna vakna upp i morgon och upptäcka att det var Mars och VÅR ute..!
Ikväll ser jag fram emot en promenad med Pilliluttan igen! En av veckan stora höjdpunkter!

KRAM


Vi har det bra.. Vi här bak i bilen..=)


Stella skulle nog kunna tänka sig att sitta vart som helst i bilen. Bara tårna följer med!


Stellas Farmor och Farfar köpte den här söta klänningen i Thailand! Sat som en smäck!


Vad gör en storebror om inte lillasyster vill le på kort?


Man hjälper till på traven! =)

PS: har man långtråkigt får man gärna gratulera mig på min gabulösa namnsdag idag! =)

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Grattis älskade vän på namnsdagen!!! Ses på prommisen! Puss

#2 - - jessica:

Men sötnötter! Och grattis på namnsdagen, liite sådär i efterhand! Kram

Upp