Lite text och lite bilder..

Hej Hopp!

Så var det Söndag igen. Har haft en strålande helg! Den har ta mig tusan innehållit allt jag älskar i livet! =) Kärlek, schlager, bio, sovmorgon och god mat! =) Hade jag bara tryckt in alla mina fina vänner också, så hade allt varit ännu mera perfekt! =) Men jag fick en härlig dos "Pillan" nyss. Vi tog oss en promenad nu på kvällen, med termosmuggar fyllda med te och inga barnvagnar så långt ögan kunde nå! Mycket mysigt! Tack Pilliluttan!
Nu ska jag ta mig i kragen och packa ner mig själv i sängen, för i morgon kommer vardagen tillbaks och Prinsen ska till skolan. Ni får lite bilder från senaste veckan så länge..=)

God natt!


Stella på Öppna Förskolan.



Diskhjälp! =)



Jag utklassade Sebbe totalt i Bamse MEMO! =)



Stellas blev helt till sig när hon träffade kompisen Viola på Elliots kalas.. Hon ville ta, klämma, känna och smaka på henne i ren förtjusning! Haha..



Nybadad sötnos!



Hoppet är det sista som överger en säger dom...=) I går blev vinsten 22 kronor! Alltid något! ;-)


Allmänt | |
Upp