Torsdag

Så var det kväll igen! Dagarna bara svischar(?) förbi!
Mamma kom ut idag och höll lillsnorpan sällskap medans jag hade körlektion och Mr`J var på jobbet. Dom hade haft det så trevligt så.
Körningen gick också bra om man bortser från några "kärringstopp" och liknande nybörjarfel som lätt händer..=) Det var verkligen som att en spärr släppte idag och jag kände mig riktigt lugn och säker bakom ratten. Snart är det rosa kortet mitt!! Och då kommer jag pappa! =)
I morgon kommer prinsen hit igen och jag ser fram emot Fredagsmys med allt vad det innebär. Fredagar är fortafarande världens bästa dag. Även fast jag inte jobbar så finner sig "fredagskänslan" där varje vecka. Det tackar vi för!
På Lördag blir det Melodifestivalen med värsta bästa familjen Dahl. Ska bli sköj! I morgon kommer självklart analys på startfältet. Jag är MYCKET försväntansfull inför Darin och Alcazar. Jag hoppas att dom lever upp till dem! =)

Nu väntar sängen och lite sudoku innan lampan släcks
.

Allmänt | |
Upp