Burr!

Okej. -24 grader ute idag. Jag tror att jag stannar inne faktiskt. Det gick ju knappt att andas när jag var och lämnade Prinsen i skolan. Inte helt okej tycker jag.

Helgen var i alla fall toppen! Lördag kväll hos Familjen Dahl var väldigt lyckad! Maten ska vi inte ens tala om.. Thias, om du någon gång vill ge mig en present, ge mig då oxfilé igen. Mumma!
Självklart tittade vi på Melodifestivalen och jag satte verkligen vinet i halsen när Timotej gick direkt till final! Men blev genast lugnare när det stod klart att Darin fått sin säkra plats i Globen. Allt annat hade varit en skandal tycker jag. Kvällen avslutades med spel på vardagsrumsgolvet och sedan en taxi hem i snöstormen.

Efter en ganska trög dag igår, åt vi middag och sedan åkte vi till Sollentuna och fikade hos svärföräldrarna. Det gjorde oss gott! =)

Nu ska jag få Stellan att somna om igen! Hej så länge!

Fast först lite bilder från i Lördags såklart!



Stella hade fullt sjå med att hänga på Emblas höga tempo! =)



Luddet hängde med såklart! Och gladare bebis får man leta efter! SÖTKORV!



Här har precis Stellan petat Embla i pannan, mitt under sagostunden. Inte helt populärt..=)



YAMMI!





Nämen titta! Lilla jag fick ju också vara med på bild!



Det söta värdparet! =)




Allmänt | |
Upp