Vinterland

Jag lever än! Pulkabacken gick finfint. Jag provade till och med ett par åk och jisses vad kul det är! Om det fanns "Pulkaåk" som OS-gren hade jag lätt kunnat tänka mig en karriär! =)
Nu= Kudden!



När mamma är sjuk och tycker synd om sig själv, få dottern uppleva snö och frisk luft på annat sätt.



Hej och hå!



Jag har tydligen börjat få konkurens om min lilla sötpojk! Grabbarna berättade att dom hade lekt "pussgurka" med flickorna i skolan igår.. Vad ska detta sluta! Haha..



När jag inte åkte pulka roade jag mig med att göra snömönster..


En blek, febrig och lätt genomförkyld mamma...



Fick den spännande frågan: Varför syns månen mitt på dagen? Ja,du... Kan jag använda en livlina? Pinsamt. Måste genast dyka ner i uppslagsböcker och forska..



Stellan hängde i vagnen och somnade efter ca 20 sekunders "skumpande" på snön..

Allmänt | |
Upp