ÅÅkejj..

Det kommer nog inte bli något hockeyproffs av Sebbe och garanterat ingen isprinsessa av mig..! Men som vi skrattade idag! Både jag och Sebbe hade kinderna fulla av skratt-tårar! Här kommer bildspel..



Hit ut skulle vi.. Målet var målet...



Vi var spända och förväntansfulla! Och en aning nervösa båda två..



Grillorna satt som en smäck!



Jag bad Sebbe ta ett beviskort att jag klarade av att stå helt själv.. Men han kapade av huvudet..



Då fick jag helt enkelt säga. Gör om Gör rätt! Tadaa!



Efter ett antal fall på rumpan gick vi in i ishallen. Det första jag lärde Sebbe var: Sargen är din bästa vän. Släpp den ALDRIG! Men min son lyssnar inte alltid på vad jag säger..




Men tänk vad duktig han var! Så tapper och inte en enda sur min. Jag är väldans stolt!

När vi var klara gick vi hem och drack varm choklad och åt ostmackor! Mums!
Tack snälla mamma för hjälpen idag och middagen! Härligt!

Titta vad Sebbes nya "grej" är: Dricka grön mjölk som är blå! =)



God natt!

Allmänt | |
Upp