Här händer det grejjer..=)

Tjohopp!

Jag kan ju bara meddela att när man är "ägare" av en 10-månadersbebis räcker 24 timmars dygnet inte till. Man glömmer verkligen med åren. Jisses! Hon är ju ÖVERALLT! Mest av allt vill hon vara i trappan. Tack gud för grindar.. Låter vi henne klättra (med en vuxen bakom såklart) så klarar hon hela trappan på ungefär 40 sekunder..



Igår tog jag mig i kragen och spatserade (LÄS: drog och slet mig och Stella genom snömoddet) till Öppna förskolan. Vilken hit! Stella fullkomligt älskade alla fina leksaker och småkompisar. OCH dessutom hade dom Majskrokar! Det är som att ha tjejmiddag med plockmat för en liten bebis. Jag hann knappt lägga ner henne i vagnen på väg hem innan hon totalslocknade. Dit måste jag gå igen! =)

I söndags hade vi massor med finbesök också! Miss C skulle bara titta förbi en liten snabbis, men i vanlig ordning slutade det med en övernattning på soffan. Och SOM jag gillar det! Tack fina du! =)
Dessutom kom Staffan och Mange hit som hade varit ute och åkt skridskor. De goa gubbarna handlade med sig middag och det serverades hambugare! Yey!





Nu ska jag göra iordning mig för en trevlig date med Pillan och Ludvig! ÄNTLIGEN kan vi träffas igen. Alla förkylningar och febertoppar har satt käppar i hjulen hela tiden. Men nu.. (Peppar,peppar) ska vi dricka kaffe och äta onyttiga bakelser...!

Måste bara visa er Stellas nya konster också.. Just nu dansar hon så fort hon hör någonting som kan liknas vid musikaliska toner..



 

Allmänt | |
#1 - - Kicki:

Underbart

Vad månde bliva av denna lilla musikalliska dam

#2 - - Pia Bruns:

Riktigt trevlig blogg med underbara bilder 20;an wow. //kramiz piab

#3 - - Tezzi:

Haha sötnos! Visade Nova nyss och hon står här och säger "Igen Stella..! Mer Stella! :D "

#4 - - Catalina:

hahah så söt hon är!

Upp