Iskallt..

Hej Hopp!
Sitter och slänger i mig lite äggröra. Mamsen är på väg ut för att leka med Stellan samtidigt som jag och Sebbe ska lära oss att åka skridskor..=) Minns faktiskt inte när jag sist stod på ett par grillor.. Kan bli hur skoj som helst! Nästa vecka ska Sebbe åka med klassen och jag kände att det vore ju lite taskigt att inte låta honom "öva" lite innan..=)
Annars tänker jag mest ihjäl mig på vad jag ska köpa till min man i födelsedagspresent.. Han fyller år på Lördag. Ska iväg på Fredag och leta lite nogrannare.. Mer än så kan jag inte skriva här hos er, eftersom min duktiga man även är läsare av mina skönskrivande ord..=)

Nej, nu ska jag mentalt förbereda mig på det hala underlaget och prova om skridskorna passar..

Lovar att ta kort på hur detta går..=)

KRAM



Gosfröken!

Allmänt | |
Upp