Forts..

Det är inte lätt att ta hand om en blogg när man har semester!
Igår åkte jag, jonas, Stella, Cattis och P ut till Elins land på Ljusterö. Hon har en liten guldgruva med pool och allt! Så vi plaskade runt i det 28 gradiga vattnet, åt pastasallad och njöt av värmen! Jag gillar sommaren! =)
Idag hoppas jag kunna träffa Lisa och Ryan! I morgon åker de hem igen..=( Usch och fy! Känns inge vidare att ha dom där borta. Men om jag håller tummarna riktigt hårt så kanske dom någon gång i framtiden hittar en liten fin stuga i "rätt" land och tittar hit lite oftare..=)

Nu får ni fler bilder!

PUSS


Lisa kastar buketten! Fasiken vad skoj det ska bli att få gå på "P"`s bröllop! =)


Världens bästa bröllopsvals!


Familjens lilla monster ville inte gärna ta av sig brorsans fräsiga cykelhjälm..


Här hittade jag mina små söta. Sittandes på trappen och titta på farfars självgående gräsklippare..

Allmänt | |
Upp