Lugn laddning

Gomorron!

Vilket väder vi har hörrnii!? Läste att värmeböljan försvinner nu och ska ersättas med svalare vindar och mer regn och för första gången i livet välkomnnar jag faktiskt ett par svalkande droppar.. =)

Natten till i Söndags fick Stella jättehög feber..=( Så på Söndag morgon när tempen visade 40,5 och hon började kräkas åkte vi in till akuten för att förvissa oss om ifall det var dags för urinvägsbesvär igen. Men vi hade tur! Testerna visade ingenting och nu vekar hon piggare igen! Jag tror att det är bra för lillstumpan att bara få vara hemma ett par dagar nu i alla fall. Vi har ju farit fram och tillbaks, hit och dit hela sommaren, så nu vilar vi upp och samlar nya krafter inför alla kommande utflykter! =)

Miss C åkte till Italien igår! Så rackarns avundsjuk! Tänk er en uteservering med rutiga dukar, en fabulös pastarätt, högklackade fräsiga skor, en romantisk coktailblåsa och min fina man mitt emot. Längat såå efter att få lite egentid med mannen min. Vi ska försöka få ihop någon liten trip innan sommaren är över. Utan barn, utan blöjor, utan vällingflaskor, utan nintendo-tjafs, utan "Jag orkar inget mer jag är MÄTT!!!"-bråk vid matbordet.. Åh, det vore semester det! =)

Allmänt | |
#1 - - catta:

va fint du har "möblerat" i bloggen! :) Hoppas du får en fin semester "Utan barn, utan blöjor, utan vällingflaskor, utan nintendo-tjafs, utan "Jag orkar inget mer jag är MÄTT!!!"-bråk vid matbordet.. " :)

Upp