Målning!

Hej Hopp!

Just nu sitter jag och Mr´J i köket och målar lister och annat! Det blir så fint! Nu vill vi bara ha hit bänkskivan, så vi kan sätta upp kaklet och fläkten! Åh, jag kommer aldrig vilja lämna vårt kök! =)

Idag tog jag med mig barnen och åkte till IKEA, MIO, Toys´r us, chili osv.. Vi hade ett spännande äventyr med mig som förvirrad förare..=) men jag hittade rätt hela tiden och det gick faktiskt riktigt lugnt till! =) Det blev en mysig dag med mycket skratt. Kvalitetstid som Miss C skulle kallat det! =)

I morgon är det mannens tur att ta ungarna på äventyr. Jag ska måla taket i köket. Kommer bli great!

Nej, nu ska jag fortsätta! Oi vey!

Och nu är det bara 1 månad kvar till bröllopet! Åh, vad jag längtar!!

PUSS
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Va duktig du är! Jag vet hur känslan är när man hittar rätt till Ikea helt själv! :D

Upp