214 miljoner

Ögonen går i kors och jag MÅSTE verkligen gå och lägga mig.. Men "jag ska bara" har tagit över kontrollen av mitt tänkande.
Det kan ju varit omöjligt att missa LOTTO-vinsten från helgen.. Tänk hörrni! Att det sitter en glad skit nere i skåne väntar på att det ska smattra in 214 MILJONER på kontot. Nej, jag är inte bitter.
Kan ni förstå vilken härlig överaskning! Om jag vann skulle jag:

* Göra mig, min familj och alla mina vänner "skuldfria". Inga jobbiga studieskulder eller bolån. check!
* Säga upp både mig och Jonas från jobbet. Kanske inte för resten av livet, men ALDRIG att jag skulle jobba heltid igen.
* Resa med min fina familj och vackra vänner.
* Köpa ett fint hus, en fin lägenhet och ett mysigt sommarställe.
* Köpa världens häftigaste bil. Jag kan ju egentligen ingenting om bilar, men ganska kaxigt att åka hem i en fräsig sportbil från uppkörningen..=)
* Skänka en massa till hjälporganisationer som jag VET inte sitter med en massa konstiga styrelsemedlemmar som har feta löner och fina fallskärmar.
* Ha flera Dundermegakalasfester!

Åh, nu kommer jag somna gott. Over and out.

Allmänt | |
Upp