HEJ IGEN!

Hurrey! Jag är tillbaks! =) Känns fantastiskt att kunna titta på skärmen igen..

Det har hänt hur mycket som helst sedan sist, men jag ska försöka komma ihåg lite grann och berätta för er!

Stellas födelsedagsfirande gick great! Hon fick hur mycket fina saker som helst och njöt till fullo av all uppmärksamhet som riktades bara till henne! =)
Vi hade besök hela helgen, både på fikor och middagar. Väldigt trevligt!

Veckan som har gått har mest handlat om att ringa samtal, planera körning och pyssel hemma.
Det är sommaren som ska planeras med semesterdagar, föräldrarledigheter och så vidare. Även uppkörningen är bokat.. HJÄLP! Så förhoppningsvis har jag mitt rosa kort lagom till sommaren! Vore toppen!

Stella går nu nästan bara och hon är ju för go! Hon släpar runt på sina dockor och nallebjörnan och drattar på rumpan var femte meter ungefär.. Men hon är tapper och ställer sig igen! Hon har även lärt sig att klättra ner för soffan själv och detta underlättar ju vardagen ganska så mycket! Haha..
Hennes favoritsyssla är att sitta på köksbordet och titta ut på förskolans alla barn som är ute och leker mittemot. Där kan hon sitta i flera timmar och ropa/vinka till alla små söta kompisar! Jag har en känsla av att hon kommer ÄLSKA dagis när det blir dags i Augusti! =)

Igår var jag på en riktig tjejkväll hemma hos "P". Vi gjorde en favorit i repris från typ 2005. Vi tog ett glas vin och färgade håret på varandra..=) Så nu är håret brunt igen! Är riktigt nöjd faktiskt! Tack P! Men som alltid behövs det ett par tvättar innan man känner sig "som hemma" igen! =)

Nu ska jag ladda ner bilderna från kameran till datorn, så ni får lite bilder snart!

KRAM

Allmänt | |
Upp