Lekiz

Hej och hå. Hade skrivit ett långt och härligt inlägg i morse, men precis när jag skulle publicera så försvann allt. Jag bara orkade inte att gör om. Men nu är jag här igen! =)

Vi åkte till Lekiz idag och grabbarna älskade det! Och Stellan också faktiskt! Även fast det fanns en liten söt hörna  för småbarn ville hon mer än gärna klättra upp i de stora klätterställningarna.. Hon var lagom road när jag gång på gång fick stoppa henne innan hon nådde översta trappstege eller lian. Hon kommer härja fint där om några år..=) Här kommer lite bilder:











När 2 timmatr var över fick jag till slut med mig pojkarna ut och på väg till bussen. Som inte kom! Snön yrde och vi frös som tokar. Då svängde "Grannpojken"s pappa förbi med sin stora fina bil! Vi blev räddade! Halleluja!

Nu har båda barnen ätit, duschat och lagt sig i sina sängar, så nu ska jag börja plocka. Detta oändliga plockande. Det tar aldrig slut.

Sov gott! I morgon blir det museum eller Bio, ska bli spännande och se vad Prinsen väljer!


Allmänt | |
Upp