Helg!

Hej Hopp!

Vilken härlig helg hörrni! Jag har druckit champagne, ätit god mat, planterat blommor på altanen och KÖRT BIL! =)

I Fredags kom Jonas syster, Danne och Milla hit på middag och lite senare kom även Doktor C och Lasse! Skrattade mycket och firade körkortet kanske lite för mycket med den rosa champagnen, men det var så trevligt att det gjorde ingenting att huvudet dunkade lite på Lördagsmorgonen..=)

Idag lärde sig Prinsen att cykla helt själv också! Det stolta mammahjärtat dunkar mycket hårt! =) Han har alltid varit så rädd och försiktig när det handlat om att lära sig nya saker, men idag släppte det helt och han cyklade till och med hem före mig och Jonas när vi var på promenad ikväll! Så nu, lagom till att jag äntligen skaffat körkort är det dags att plocka fram cykeln och dra iväg på utflykter! =)

Nej, nu ska jag förbereda mig för sängen. I morgon blir det nog en biltur till VOLVO för betällning av nya säkerhetsbältslås (heter det så??) och sen drar jag till TIPPEN och slänger en massa krafs! Halleluja! Jag är FRIIII!!! =)


KRAM

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Kör du så mycket bil nu, att du inte hinner blogga?? Hihi! Kör hit snart och hinka kaffe med mig =) PYSS

Upp