Inte bra.

Godmorgon i stugorna!

Nu arbetar min fina man bara två och en halv vecka till! Sen ska vi gå hemma och påta båda två! Ska bli så himlans härligt tycker jag! Ingen av oss kommer ha den blekaste aning om vilket datum, veckodag eller månad det är..=)

Idag ska jag och Stellan åka förbi Pilliluttan med dom söta barnen en stund, innan det är dags att hämta upp prinsen i skolan.

Har suttit och blivit lite upprörd så här på morgonkvisten för övrigt. Kan inte riktigt släppa det här med vad vi svenskar valde att skicka till Eurovision. På riktigheten. Jag hoppas ju självklart att jag ska få äta upp det här, men vad tusan tänkte alla som ville skicka iväg den där lilla tösen? Nej, fy bövelen. Tror folk på riktigt att den kan komma någonvart i det sammanhanget som den nu hamnat i? En jättefin låt med en gullipluttig blond liten flicka, men i en musiktävling? Come on! Nej. Tar hon sig förbi semifinalen så lovar jag att klappa händerna. Men väl i den stora finalen kan vi nog räkna med en topp-5 plats i fel ände..

Nu ska jag hoppa i byxorna och göa mig klar för fika på Tallsättravägen! =)

Kramen

Lite bilder från mobilen..




Allmänt | |
Upp