Måndag

Åh, idag tittade solen fram igen!
Det firades med ett härligt besök hos Pilliluttan! Vi satt i solen och drack kaffe,
medans barnen lekte på gården. Fina Linnéa kom förbi också och sen åt vi pastasallad med pesto och mozarella. Yammi! Sen skulle jag hämta prinsen, men det ville inte han. Han ville hellre följa med kompisen Ludde hem. Så, så fick det bli! Så jag fick helt enkelt knalla hem från skolan igen.
Nu har vi ätit moussaka och bråkat med Stella. Hon är i en helt fantastisk ålder just nu. Om man ska beskriva det lite försiktigt så skulle man kunna säga att hon är ganska envis och bestämd.. Jisses. Ungen är helt galen! Men fabulöst söt! =)
Ikväll blir det sängen tidigt och i morgon en tur till Täby med Pillan!

Sen på kvällen har jag blivit hembjuden till Doktor C på lilla essingen! Minns inte när jag var där sist.. Jag älskar den lägenheten!
Hoppas att ni får en fin kväll!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

MM pastasallad med pesto och mozzarella lät väldigt gott!!!!

Upp