Två veckor, Danmark och segelflyg!

Nu är jag pigg igen! =) Måndag idag, och det är näst sista Måndagen som Mr´J jobbar! Bara två veckor kvar, sen är vi hemma tillsammans i två månader! Ska bli härligt skönt!
 En stuga i Danmark är bokat för vår familj och Jonas systers familj, en vecka i Juni! Det blir bilresa ner och sedan ser vi fram emot en dag på Legoland och annat skoj! Prinsen är lyrisk och sitter hela tiden inne på Legolands hemsida och planerar vilka attrationer han ska välja först och vilka som han hellre tittar på när andra provar på..=) Mammas lilla fegis..
Sedan längtar jag en massa till att få åka upp till Pappis och Ulla i Dala Järna! Är så nyfiken hur dom har fått det i nya huset och håller tummarna att det är fint väder, så vi får prova segelflygningen! =) Systeryster och "Morbror-Kusin" var uppe i helgen och lyckades få ett åk! Blir galet avundsjuk och vill också! =)
Idag blir det fika på "Mumma" i Täby tillsammans med Therese och Jeniffer! De två pinglorna är vänner till Jonas syster, och dessutom mammalediga som var så snälla och bjöd med mig också! Tackar, Tackar! Ska bli trevlans!

Nu håller vi tummarna att solen stannar kvar idag också!

KRAM



I Onsdags hade vi äran att få äta middag med dessa sköningar! Alltid lika trevligt!


Stella och jag på promenad i Fredags!


Stella vill mer än gärna börja på dagis redan nu..


I Fredags fick vi dessutom finbesök av Jonas mormor och moster!
Försenade 1-års presenterna var toppen! =)


På kvällen slog jag, P och Miss C ihop våra vackra huvuden och klurade ihop en massa spännande saker! =)

Allmänt | |
Upp