Update!

Hej Hopp!

Just nu har jag en paus i allt körande..=) Skämt och sido. Jag kör faktiskt inte bara bil hela dagarna! Men ganska mycket..=)
Igår åkte jag till Arninge och köpte skor till barnen. Idag var jag jag och Stella förbi Miss C´s jobb och lämnade av bord och stolar som Prinsen vuxit ur.. Nu är det en massa fläkt-killar här hemma som ska kolla ventilationen. Stella blir helt lyrisk när dom jobbar och klättrar på stegar! =)

Om en liten stund ska vi gå och hämta hem Sebbe och en kompis till honom som ska få hänga med hit idag och spela TV-spel och äta våfflor! En bra Onsdag kan man säga! =)

Vårt nya kök är beställt också! Ska bli fabulöst att få kasta ut det gamla risiga som sitter uppe nu! Men det tråkiga är ju förstås att sitta och vänta ut leveranstiden.. Men tiden går ju så vansinnigt fort, så vips så står det väl en lastbil här utanför full av en massa vackra köksluckor! Snart ska vi gå bananas på kakel också! Jihaa!

Puss och Kram!

Allmänt | |
Upp