Hej igen!

Alltså, jag är verkligen inge vdeare på att blogga nuförtiden.. men sånt händer. rätt som det är så är jag tillnaks på banan igen! =)

Ikväll blir det restaurang BankOmat med jobbet. Ska bli jätte skoj! Vi blir 28 stycken och menyn verkar mycket lovande! Det är ju fantastiskt lyxigt att bli bjuden på mat och dryck och dessutom på en vardag! Gänget på jobbet blir bara härligare och roligare och jag skrattar mycket under arbetstid, vilket jag njuter till fullo av!

Annars mår familjen great. Stella går sin första termin på förskolan och det innebär ju självklart ett gäng bacilusker som går till attack med jämna mellanrum.. Inte jätte roligt att vabba när man går på provanställning, men alla verkar förstående och dessutom delar ju jag och Jonas på alla sjukdagar. PLUS: att vi har lyxen att Jonas fina storasyster är hemma och sjukskriven och hjälper oss att ta hand om barnen när det krisar. TACK malin! =)

Har inte ställt om mig på att det ska vara mörkt ute nu när man åker hem från jobbet.. Jag har insett att jag älskar hösten. Men detta mörker gör mig otroligt trött och irriterad. Känns ju som att man kommer hem mitt i natten. Men,men.. Man vänjer sig får vi hoppas och som optimisten jag är, så ser jag det som att vi närmar oss våren för var dag som går..=)

Nästa helg åker vi ner till mamma i Vadstena och tittar in det nya huset! Ska bli jätte skoj! Och dessutom åker Maja och MorbrorKusin ner samtidigt! Perfekt att kunna mötas på mitten! =)

Jonas syster har inte bara tagit hand om våra barn, utan även skickat över lite fina kort från i somras! Det är ju fabulöst att sitta och titta på strandbilder när man sitter i raggsockor och huttrar! Så ni får en liten titt ni också!

Må så gott!

 

 




Allmänt | |
Upp