Ciao!

Okej. Idag är jag tillbaks på banan igen! Hur har ni haft det? Själv mår jag toppen!
Har börjat på nya jobbet och det känns jätte roligt! Det ska bli spännande att få tillbringa mina dagar med alla härliga personligheter på kontoret. Jag njuter av att åka kommunalt igen (Trodde jag ALDRIG att jag skulle säga..) Jag läser och ser det som en timme av "egen-tid" utan stress och saker som ska ordnas. När SL är försenat, är jag det också. Enkel matematik.
Ikväll nalkas det Show på Luffarbacken! Sebbe har annordnat detta jippo som ska gå av stapeln kl.20:00.  Alla deltagare (Jag, sebbe, Stella och Jonas..) Fick anmäla oss i trappen igår och idag måste man alltså öva på det man ska framföra. Det utlovas priser och även att den som vinner ska få bestämma när nästa show ska hållas. Vinner Sebbe kan vi räkna med att den kommer infalla 21:00 ikväll. Vinner Jonas, blir det nog den enda showen i det här huset.. =) Ska bli spännande och se om vinnarskallarna kommer rösta eller den pedagogiska föräldern i oss. Jag lovar att återkomma med bild och resultatlista. Men ni håller väl tummarna för mig?!
Nu blir det lite kort från den senaste tiden!

So Long!


Lässtund i sängen..


TrollUngen!



"Hjälper" mamma att laga äppelkaka...


En glad Mamma!


Höstpromenad!

Som ni säkert ser, så finns det inga kort på prinsen. Det har varit pappa-vecka och dessutom gömmer han sig så fort jag tar fram kameran.. Han har liksom kommit in i något "mamma-är-pinsam-och-visar-kort-på-mig-" period som jag självklart accepterar. Men pajas som han är, kommer han nog hoppa in i bild snart igen..=)

KRAM


Allmänt | |
#1 - - jonas:

mina fina prinsessor!

Upp