Hurra, Hurra, Hurra!

Redan Torsdag! Det är verkligen ALDRIG skönt att var maksjuk, men när man går till första arbetsdagen för veckan på en torsdag (!!) kan man ju inte annat än att njuta lite..=) I morgon slutar jag klockan 19, Busen kommer tillbaks hit och sedan är jag ledig hela helgen. OCH på Måndag! Sweet! =)

Vet ni hur oddsen står när det gäller TRISS-vinster? Jag skulle behöva veta det. De små slantarna som ligger kvar i plånkan efter månadens alla räkningar räcker inte till allt som jag tycker att det ska. Om man skulle ta och köpa sig sisådär 100 lotter. Kanske man skulle stå med en miljonvinst då?! Fast jag tror att det är större risk att man skulle stå både pengalös och lottlös i slutändan. Typiskt. Det ska bli fabulöst när både jag och mannen får in hela månadslöner igen och kan vinka hejdå till Föräkringskassan! Bye Bye! =)

Nu ska jag njuta av soffan.

I morgon vill jag att alla ska tänka på min fina vän P. Hon fyller faktiskt år! Det finns många fina bokstäver i världen, men ingen är lika fin som P! =)



Och vet ni vad?! På Lördag fyller fina fina LISA år! Är så glad att hon har sina föräldrar över i helgen så att hon blir riktigt firad! Fast jag vet ju att Ryan och hundarna kommer hurra en massa också såklart! Jag saknar dig mega massor Lisa! Hoppas att du får en TOPPEN helg!

Allmänt | |
Upp