Litegrann..

Hej Hopp!

Nu har jag hittat kamera-sladden! Fast det fanns visst inte så många bilder i kameran som jag trodde.. Men några bjuder jag er på i alla fall!
Stella knölade runt som bara den inatt, så när barnen var lämnade i skolan och på dagis somnade jag visst lite på soffan. Det var inte tanken, men ACK så skönt det var! Nu känner jag mig mycket piggare och redo för en jobbkväll!
Hoppas att ni har en fin dag i det härliga höstvädret!

KRAM



Sebastian på väg till uppropet i skolan! =)



Dom fick finfina kritaskar!





Barnen fick som första uppgift att rita av fröken och skriva hennes namn Caroline..



Tennis-tajm! Igår var andra träningen och han gillar det fortfarande! Så nu blir det till att införskaffa ett fräsigt racket!



Matmonstret Stellan! Hon ska smaka på precis allt som andra tuggar på. Häromdagen resulterade detta i en stor sked med sweet-chili sås som hon norpade år sig av fröken på dagis.. Minspelet hade varit fantastiskt och det gick åt mycket mjölk efteråt..=)

Nej. Nu ska jag jobba!

Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Hahahaha sötnosen!!

Upp