Mitt senaste dygn.

Igår var vi hemma hos svärföräldrarna och blev bjudna på smarrigt adventsfika. Vi drog även klapp-lotteriet och jag drog för en gång skull inte en vrålsvår familjemedlem..:-) I natt sov jag och Stella ca 3 timmar totalt. Sebbe har haft studiedag och varit hemma. Jag och Stella har spenderat mer än 3 timmar hos doktorn. Det resulterade i antibiotika för urinvägsinfektion. Lilla sötsaken kan knappt kissa för att det gör så ont och dessutom ger det henne feber. Men nu hoppas vi att både förkylningen, hostan och infektionen försvinner så fort som möjligt! Nu ska vi titta på julkalendern och sedan lägga oss tidigt!

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Men oj, lilla Stellan! Hoppas det hjälper nu fortare än fortast! Puss och kram

#2 - - Linnea:

Å känner igen mig, har haft alldeles för många nätter utan sömn nu. Styrkekramar till er å krya på Stella:-)

Upp