Mohahaha!

Är ibland väldigt glad över att min son inte alltid får 1+1 att bli 2..:-) Ikväll kom ett bud hem, med en TV. Vi har bestämt att Sebbe ska få en TV i julklapp och beställde då denna över nätet med hemkörning. Sebbe sprang på en gång fram och frågade "-Vems är det?? Vem ska få den??" Själv höll jag god min och förklarade att den är till Jonas systers familj, då dom behöver en till sovrummet..(Det kanske ni också behöver Malin, men den får ni köpa själva..:-)) Ni skulle sett hans min!
"-Men ÅÅÅHHH! Jag vill ju ha en egen TV!" Jag sa att han KANSKE får en när han fyller 10..:-) Så nu har TV'n stått framme hela kvällen. Mitt framför ögonen på pojken, som kommer bli väääldigt glad på julafton..:-) Dessutom hittade han min "julklappslista" där jag skrivit upp alla julklappar som jag köpt.. (dock hade jag inte hunnit skriva till TV'n..)Han läste igenom den innan jag upptäckte honom, men han bara skuttade iväg och sa: "- vad bra att du har skrivit ner min önskelista mamma!" Som sagt. Jag är glad att han fortfarande går att lura..:-)

Allmänt | |
#1 - - Malin:

Hahaha!

Upp