Mello DEL. 3

Jag tror att det blir en bra deltävling i Melodifestivalen i morgon. Förra veckan visste jag  redan innan att det skulle vara en katastrof-dålig deltävling, så jag bojkottade min första delfinal i modern tid. Men efter att ha lyssnat och läst runt lite, så verkade jag ha rätt och missade inget speciellt. Men i morgon hörrni! Då tror jag att det blir spännande!

Min chansning idag är som så här:

(Kan dock ändras i morgon, men återkommer om detta i sånna fall..)

DIREKT TILL FINAL:

* ERIC SAADE - POPULAR

* SARA VARGA - SPRING FÖR LIVET

 

TILL ANDRA CHANSEN:

* THE PLAYTONES - THE KING

* LINDA SUNDBLAD - LUCKY YOU

Det är verkligen inte lätt den här veckan.. Men Eric borde ju sitta säkert tycker man ju.. Men dom där Playtones verkar vara väldigt populära ute i de svenska stugorna, och det vet vi ju efter de senaste åren. Hur svenskarna röstar.. Men jag ska inte vara bitter. I år visar vi vart skåpet ska stå! Visst!?

Trevlig Fredag!

Allmänt | |
Upp