Ny repa?

Hej Hopp!

Idag var vi på jobbet och tittade på en ledig lokal som finns i samma hus som vi sitter i nu. Vi ska eventuellt flytta kontoret dit om hyresvärden godtar vårt bud..=) Och rackarns raketost vad fint det var! Stort, ljust och en gigantisk reception med tillhörande kontorsrum bakom. Två stora konferensrum, stort kök med TVÅ diskmaskiner. Åh, vad jag hoppas att vi får den! Så håll tummarna!

Gick även på en liten promenad på lunchen. Man ska INTE gå in på Åhlens eller H&M om man inte har planer på att handla något vill jag lova. Hittade så mycket fint som jag skulle vilja köpa  till barnen! Om jag fick bestämma skulle dom bara få mjuka paket när dom fyller år nästa månad! =)

Titta på dom här t ex:

Hittade massor av fina mössor också... Och skor till mig! och byxor! crap. Måste bli rik. på riktigt rik.

 

Allmänt | |
#1 - - Catalina:

oh så fina kläder.... =) jag hittade en liknande jacka på lindex... dock inte vågat köpa den då kommer bröllopsspararen jocke att skrika på mig... jag får inte köpa något annat än en brudklänning i år...

#2 - - Carro:

Den lilla ljusa var ju bara helt underbar!!! Det finns ju faktiskt fabbor som ska köpa presenter. Du får göra en lista, liknande de bröllopspresentlistor som brukar finnas i butikerna :-)

Puss

Upp