Onsdag!

Dagen startade inte så värst bra. Vaknade av att Sebbe står lutat över mig och frågar om vi inte ska äta frukost snart? Slänger ett snabbt öga på klockam som visar 07:44. Min buss går 07:35. Sebbe börjar skolan 8:00. Inte så bra uträknat. Hivade i barnen yoghurt, kastade på oss kläder och sprang genom snön till alla skolor/förskolor och busshållplatser. Kom till slut fram till jobbet. ganska så svettig kan jag ju tillägga..=)

Har så mycket i huvudet nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Livet tar fantastiska vändningar ibland och jag är förväntansfull, pirrig och orolig på samma gång. Nu är det dags för förändring. Återkommer mer detaljerat när jag vet mer säkert..  (Ganska så bra cliffhanger va? ;-))

Nu ska jag bli bjuden av jobbet på "trassel". Nya Disneyfilmen! Kan kallas vardagslyx att få käka popcorn och krypa upp i en biostol på arbetstid..=)

Må så gott!

Allmänt | |
#1 - - linnéa:

Men hallåååå!!! nea-nyfiken, sådär kan du ju inte skriva!! =)

Upp