Måndag

Så vart det måndag igen!

Jonas födelsedag var riktigt trevlig med besök av hela Lindblad/Nyberg/Andersson släkten. Vi åt tårta och hade kvalitetstid.

Men nu längtar vi mest tills nästa helg då vi ska fira Mr´J på riktigt! Jag gav min kära man en hotell-natt i Stockholm med utlovad shopping med pub-besök på dagen och på kvällen ska vi möta upp härliga Elin och Danne för att gemensamt gotta i oss en härlig middag med tillhörande drink! =) Det ska bli så härligt skönt! Stella lämnar vid av hos mormor, så henne kommer det inte gå någon nöd på..=)

På tal om mormor, eller mamma som jag gärna kallar henne, vi lunchade ihop precis! Det är roligt att ibland träffas utan en massa barn och annat. Så ikväll ska vi passa på en stund till med att gå på bio. Det blir Änglagård 3 och jag ska sitta och njuta av bilderna av den härliga svenska sommaren. Åh, vad jag längtar dit!

 

Nu ska jag fortsätta jobba av min "ToDo-list".

 

Morsning!

Allmänt | |
#1 - - Härliga Elin ;):

Det kommer bli så himla gött o få träffa er!

Upp