Torsdag

En aning mör i kroppen idag efter gårdagens spännande aktiviteter, men det är helt klart värt det! Hade fantastiskt roligt och har "träningsvärk" i skrattmusklerna..=)

Vår dag såg ut såhär:

08:00- Frukost på Scandic Alvik..

10:00- Lerduveskytte vid hässelby slott. Har aldrig tidigare varit varken road eller intresserad av detta, men det var hur roligt som helst! Träffade så många gånger att instruktören ville kolla att det inte var något fel på mitt gevär..! Fast det var det såklart inte. Jag var bara en naturbegåvning.

11:00- Skattjakt på Hässelby slotts-området. Vi delades upp i lag och letade ledtrådar, löste kluriga gåtor osv.. Vårt lag kom sist, men roligt var det!

12:30- Lunch på East. Jag lärde mig både att äta sushi OCH att äta med pinnar! Vi åt fantastisk mat och lekte viskleken. Jag kan väl säga att jag inte är den bästa och sitta bredvid. Har lite svårt att höra viskningar i vanliga fall, men när det dessutom är på engelska försvann allt hopp..

15:30- Vi spelade in årets jul-låt i en studio. Oj, vad jag skrattade. Varje person har ett par rader av sången som ska sjungas in. Ingen visste vilken låt vi skulle sjunga in och man får bara ett försök med sin "line".. Vi sjöng (läs: vrålade) Rudolph the red nosed reindeer. Jag ska se om jag kan komma åt den någon dag och lägga ut den till er här.

18:00- middag på Restaurang Gömstället. Vi åt gott, lekte sharader och spelade chefens årliga Music-Quiz! Stackars Kevin fick mig som lagkamrat och min hjärna hade gått på rast tror jag.. De andra lagen kammade hem allt från 10-20 poäng totalt. Jag och Kevin fick 3. Men vi var glada ändå! =)

Kvällen avslutades på Söder och lite härliga dansrörelser på dansgolvet.

Idag är alla lite lätt låga, men glada i sinnet! =)

Nu ska jag åka hem och fira Docktor C! Tänk att det gått 5½ år! Nu är hon färdig läkare och vi ska fira henne ordentligt!

KRAM

Allmänt | |
Upp