Alla föräldrar vet att ibland är det lite ...

img_6870 (MMS)

Alla föräldrar vet att ibland är det lite körit att få ihop allt under sommaren. Även så blir det ibland för mina arbetskamrater. När barnvakten/sambon eller mormor blir sjuk så får dom hänga med hit till kontoret och då får jag ibland agera "lekledare" under möten och annat. Det är riktigt roligt! Andras ungar är ju härliga när man vet att dom liksom springer tillbaka till mamma/pappa snart igen..:-) Nu har jag börjat kräva teckningar till tant Julia som betalning för en rolig lekstund! Det blir så fint på min vägg! Den översta fick jag precis av Manuelas dotter Bella och den under är från chefens dotter April. Tar även hand om andra chefens son, men han är inte ens ett år, så betalningen får vänta lite till..:-) visst är även min grattis bild till höger tjusig?!

Allmänt | |
Upp