Sista veckan!

Hej alla glada!

Nu går vi in på sista semesterveckan för det här året.. Det kommer att bli en härlig en! I morgon tar jag barnen och åker upp till Dalarna och hälsar på pappa & Ulla och när vi kommer hem därifrån är finaste Lisa hemma i sverige och jag ska äntligrn få träffa hennes lilla bebis Morgan! Som jag har längtat! På Lördag är det släktfest på Ekerö, då svägerskans lilla Abbe ska döpas! Som sagt, det kommer att bli en mycket fin vecka!
Nu ska jag och mannen premiär-äta kräftor! Ni får några riktigt fina bilder från Vadstena som morbror-Kusin Christian tog när vi var där sist!


Hjälper mormor i trädgården..

Glada systrar i solnedgången! Man ser ju helt klart vem kameran gillar mest.. Jisses.

Familjens alla flickor! =)

Prinsen badar! =)

Storebror har ett vakande öga över lillasyster..


Jag har så charmiga ungar.. Den ena gäspar och den andra petar i näsan..

Den mysiga trädgården!

God Natt! =)

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Vilka underbara bilder! Speciellt den när Sebbe badar! Så läcker bild! Puss

Upp