Gott & Blandat

Hej hopp!

Jag får väl be om ursäkt för otroligt dåligt bloggande den senaste tiden. Men ni vet väl alla hur det är vid den här tiden på året. skolavslutningar, utvecklingssamtal, uteserveringar, semesterplanering och dessutom har det ju varit härligt väder, så man har ju inte varit så road av att sitta inne vid datorn..

Nu är det "bara" tre veckor kvar tills semestern och jag har nog aldrig längtat så mycket! Samtidigt vill jag inte att den ska börja, för då är den ju snart över igen.. Men det ska bli skönt med mycket kvalitetstid med familjen och vännerna och att slippa ställa klockan på morgonen! Det är mycket mysigare att vakna till Stellas skönsång..=)

I morgon åker Prinsen med sin pappa till deras landställe och jag är så glad att Sebbe får lite sommarlov äntligen! Vi andra i familjen åker till Jonas moster +familj i Huiksvall på Fredag och jag ser fram emot den goda maten, att klä midsommarstången och att mata fiskarna med Stella. Men innan det, närmare bestämt på Onsdag hoppas jag kunna få träffa några av alla fina fabbor. Det känns som att jag aldrig ser dom längre och jag behöver fylla på min kompis stapel. Dessvärre har även jobbet sommarmiddag på onsdag, men jag tror att jag hoppar över den och träffar flickorna istället. Allt folk på jobbet träffar jag ju varrje dag ändå, så den stapeln behöver inte fyllas på så värst mycket..! =)

Nej, nu får ni lite kort och sen måste jag återgå till jobbet!

Vi Hörs!

 

En bild från vår härliga kväll tillsammans med Anders Timell!

 

Johan till vänster och min chef Josh till höger. Frukost på Terassen!

 

Hittade "min" affär i Annecy! =)

 

Stella äter frukost..=) Morgonfrisyr, Yes!

 

Her och Fru!

 

Mina älsklingar!

Allmänt | |
Upp