Sol!

Tänk att det har gått två år sedan lill-snorpan kom till oss! Är så glad att hon valde oss som föräldrar. Härligare unge får man leta efter! Igår när vi hade kalas fick hon så fina presenter. Tack alla! Av farmor och farfar fick hon en jätte fin dock-vagn, av Miss C fick hon den ballaste skinjackan, av Familjen Dahl fick hon perfekta uteleksaker. Lagom till att våren kommer!, av mormor Mona fick hon en slant som vi ska hitta på något spännande för! av Morfar och Ulla fick hon nya pennor och ett pettsson ritblock och av moster Maja och Big C fick hon en jätte häftig tröja som satt som en smäck!

Idag blir det till att gå lite tidigare från jobbet, så att jag får äta middag med familjen ordentligt. Fast jag vette tusan om Stellan får välja middag. Då skulle det serveras glass. Det är nämligen det bästa hon vet. Kanske kan hon övetyga sina föräldrar om att trycka i oss en glass till efterätt.. Vi är ju inte så svårövertalade på den fronten..=)

Nu ska jag dansa vårdansen. Har hört det hemska ryktet om att det väntas kyla till helgen igen. Det är vi klara med tycker jag. Bort med kylan och in med vårvärme och soool! Igår innan kalaset satt jag i solen en lång stund och jag hade nästan glömt hur det känns när solen värmen på kinderna..

Allmänt | |
Upp